Dag 13

23 september 2014 - Kuta, Indonesië

Gisteravond met de helft van de groep na t eten nog op stap geweest. De andere helft ging terug naar t resort.

speelde een erg goed bandje en t was zo half drie.. Haha nu is het 7.21u en lig klaar wakker in m'n bedje. Zo lekker ontbijten en om 10.00u massage. Eind van de middag met Miranda afgesproken. Voor de rest ga ik lekker ff afbakken op een strandbedje. Wil wel lekker bruin terug natuurlijk!

Net ff lekker massage gehad. Balinese massage. Ze hebben me opgevouwen, aan m'n haren getrokken en flink met d'r duimen in m'n rug en kuiten zitten porren. Toch was t best goed. Morgenvroeg 10.00u weer! Haha

de zee is wild vandaag en we zitten met een paar man te twijfelen of we niet weer een paar uur gaan surfen. T was zo leuk! Maar wen keer rusten op m'n strandbedje is ook niet verkeerd he! T is tenslotte vakantie!

nee. Niet meer wezen surfen. Lekker vanmiddag op t strandbedje gelegen. Zo gaan we op een strandtenten langs ons resort eten. Heb contact gehad met Miranda en die zit in een strandtentje een paar km verderop. Misschien dat ze straks deze kant op komt.

Nou! Na t eten eindelijk Miranda gesproken! Wat blijkt. Ze heeft de hele middag 50m verderop gelegen en gesurft! Godver! Als we dat geweten hadden! Haha

net nog met de groep een laatste borrel genomen. Geproost op een mooie vakantie en goede terug reis. 2 mensen blijven nog hier want die hebben met verlenging geboekt. 15 andere gaan morgen naar huis. Helaas..