Dag 14

24 september 2014 - Kuta, Indonesië

Nou! Gister lekker gekletst met Miranda. Ja die vermaakt zich wel hier!

Het is nu 7.00u en zelfs in Bali is uitslapen niet mijn ding.. Vandaag om 10u nog massage. Daarna snel douchen en spullen pakken. Om 12.00u moeten we uit de kamer zijn en om 12.30u vertrekken we met 13 man naar t vliegveld. 4 blijven er hier. 2 hebben nog een paar dagen verlenging. (Wil ik ook :(!! ) en 2 vliegen met klm en worden hier rond 15.00 u opgehaald. Klm vertrekt 3 u later maar heeft een kortere tussenstop. Dus landen wel bijna tegelijk op schiphol.

Ja helaas pindakaas. Einde vakantie :( had echt nog tot de carnaval hier willen blijven!

Zo! Net nog even een Balinese massage gehad! Pff ga gebroken t vliegtuig in zo! Haha wat zijn de kleine vrouwtjes sterk hier.

Net nog even afscheid genomen van de zee. En heb met m afgesproken dat ik zeker nog een keer ga surfen! Echt jammer dat ik geen verlenging geboekt heb. Dat surfen is zo verslavend! Van de 5 keer lukt t 1 keer echt goed. Endstra geeft zon kick en drive om t nog een keer te doen. En nog een keer.. En nog een keer! Haha