Dag 15

25 september 2014 - Kuta, Indonesië

Ja! Helaas pindakaas! Zit nu in de trein naar huis! En de vakantie zit er nu echt op :(

als ik terug kijk op deze vakantie dan was t echt top! We hadden een hele leuke groep waar niemand buiten viel en er ontstonden geen kliekjes. Lekker sportief en ontspannen bezig geweest en de 15 dagen zijn omgevlogen ! Ik kwam gewoon tijd te kort! Had graag nog een paar dagen gesurft! Maar helaas. De wijnfeesten roepen. Dus vandaag alles wassen en morgen een weekendje wijnfeesten. Hopelijk niet te veel last van een jetlag.

als ik kijk naar Bali als eiland: echt super mooi. Het oosten is het leukst. Niet te toeristisch maar wel alles goed verzorgd. Zoals de resorts en restaurants. In heb noorden is het vooral locale. Daar moet je goed opletten wat en waar je eet en geen ijs in je drinken. Want dat kan kraanwater zijn.. Het zuiden is echt toeristisch. Daar heb je grote winkels die je overal wel hebt. Daarvoor hoef je niet zon eind te vliegen.

Al met al! Echt super! En ik baalde echt dat ik weer naar huis moest!