Dag 5

15 september 2014 - Manggis, Indonesië

Raften was gaaaaaaf!!!

Al bij t begin beginnen. Vanmorgen moesten we om half 8 de koffer buiten zetten. Na t ontbijt gingen we rond half 9 met de bus 2 uur rijden naar de tempel der tempels.

1 km van te voren stopte de bus en moesten we een jurk huren. Vervolgens 1 km berg op. Tempel was mooi. Indrukwekkend al die offers.

we vervolgde de reis en 10 mij later gingen we lunchen. Wat een mooi uitzicht!! Weer rijst gegeten natuurlijk. 10 minuten rijden en we stonden bij de raft boten! Even duidelijke instructie gehad en toen mochten we zitten. 4 personen per boot. Wat was dat gaaf! 16 km raften! Level 3-4 met een watervalafdaling van 4 m!! Cd rom met foto's gekocht. Dus die foto's komen later.  Vervolgens dutje doen in de bus en om 19.00 u aankomen in t nieuwe resort. Ook erg mooi resort! Het is nu 20.00 en we gaan zo aan t strand eten. Morgen weer vroeg de wekker zetten. Half 7 ontbijt en half 8 vertrekken om te mountainbiken op de vulkaan!

Echt weer eer een indrukwekkende mooie dag!