Dag 7

17 september 2014 - Lovina, Indonesië

Pff.. Het opstaan wordt steeds lastiger. T is toch best zwaar om een paar dagen achter elkaar smiddags om 17.00u te bed te gaan en snachts om 1.00u er uit volgens je bio klok!

Zo ff ontbijten en dan naar t noorden, lovina naar het sunari resort

het is nu 16.15u en we zijn in ons nieuwe resort beland. Vanmorgen zijn we bij een koffie plantage geweest. Waar ze bonen aan de kat voeren. En na t uitpoepen maken ze er koffie van. Er was ook een hele moestuin bij! Dus allerlei smaken koffie te verkrijgen! Die we eerst gratis mochten proeven. Daarna reden we verder. Hebben we onderweg geluncht.

Vandaag zouden we nog gaan snorkelen op zee. Maar de zee is te wild. Dus gaan we zo lekker aan t zwembad liggen.

Het resort is niet wat we gewend zijn.. Helaas.. Ach.. Overmorgen zijn we weer weg! Dan opweg naar kuta! Waar ik graag een surf les wil nemen! En Miranda onderhand een keer zien! Haha

net diner op.. Zoals ik al zei: t resort is niet wat we gewend waren. De bediening snapte er niet veel van.. Enkele zaten al aan t hoofdgerecht voordat wij ons eerste drinken hadden (zaten aan 1 lange tafel met de hele groep) en iemand keer eerst t hoofdgerecht en daarna t voorgerecht. Een ander zat nog van zijn voorgerecht te eten en toen kwam ineens z'n hoofdgerecht