Dag 10

20 september 2014 - Buleleng, Indonesië

Goedemorgen! Half 7 nu. Kan niet meer slapen. Half 8 moet de koffer voor de deur staan en half 9 vertrekken we.

Eten gisteravond was erg lekker! Verse vis! Daarna nog ff pina colada genomen op t resort. En te bed gegaan.

het was weer eenlingen dag. Half 9 vertrokken en 19.50 in de kamer. Nou wat hebben we gedaan:

zijn vertrokken vanaf lovina. Door de hoofdstad van Bali gereden naar de tweelingmeren buyan en tamblingan. Daar ff uit de bus en foto's gemaakt om vervolgens tussen de meren door de jungle in te gaan. Te voet 400 m dalen. Echt door smalle paden, soms bukkend onder omgevallen bomen. We hebben zelfs mogen zwieren in een liaan! Filmpje komt nog uiteraard.

na 2 gewandeld te hebben kwamen we bij t meer die we per kano over gestoken hebben. Dat was 30 min varen ongeveer.

vervolgens weer de bus in en lunchen! We hadden honger want t was inmiddels half 3! Dus voor de verandering een Chinees Indisch buffet als lunch.. Haha

daarna stukje met de bus naar het bratanmeer waar de ulun danu tempel staan. Als t hoger water is dan ligt de tempel in t water en is t net of ie drijft. Nu is het bijna einde droogte seizoen dus hij lag droog.

Daarna weer in de bus en naar de fruitmarkt in bedugul. Altijd leuk zon markt. En je merkt dat er al meer Nederlanders geweest zijn. Want zinnen als: "kijken kijken en niet kopen" en "Hema is goedkoper" kennen ze al.

En nu dus in t nieuwe resort. Ziet er netjes uit. Heb met gedoucht en gaan zo welkomst drankje doen en een hapje eten. Morgen gaan Lianne en ik kijken waar we kunnen surfen! Staat zeker op mijn lijstje om nog te doen!

ohja! Net hebben we afscheid genomen van ragman! Onze reisleider! Hij deed t top! Nu nog Tm woensdag vrij hier! Maar ik vermaak me wel!