Dag 9

19 september 2014 - Buleleng, Indonesië

Nou ff een poging gedaan om uit te slapen. 6.45u wakker en er maar uit gegaan.

Zit nu aan t ontbijt met de jongens die naar de dolfijnen zijn geweest. Die zijn met een bootje om 6u vertrokken om dolfijnen te spotten op zee. Maar omdat ik al met die dingen gezwommen heb op curacao geloofde ik t wel. Om half 2 gaan we naar de zwavel bronnen. Voor die tijd ff relaxen. Kijken of ik voor een paar euro misschien nog een massage kan scoren.

Zo! Ik ben weer helemaal zen! Net ff op t strand, in zo'n hutje, me laten masseren voor 40.000 Rh. Dus een half uur voor 2,50. Lekker toch! Zo lunchen en dan naar de zwavel baden.

de jongens die gister gedoken hebben hebben 2x een haai gezien! Gaaf! Zijn naar 25m diepte gegaan! 1 iemand heeft een onderwater camera bij en dat gefilmd.

net terug van Panas banjar. De zwavelbaden. Was wel ff lekker. We moesten entree betalen. 5000 Rh.. (33ct) en vanaf daar was t net of we Turkije binnen liepen. Een straat met links en rechts winkels met kleding en rotzooi. Allemaal t zelfde. Nou daar doorheen geworsteld kwamen we bij de Spa. Ff lekker gebadderd en een magnum infinity op (erg lekker!!) en nu net weer terug.

om half 8 gaan we bij een local eten. Een visser. Hij heeft andoren voor ons vis gevangen en die gaat hij voor ons klaar maken! Dus ik ben benieuwd!

morgen verlaten we dit resort en gaan we naar kuta. Onderweg (als we tijd genoeg hebben..) gaan we naar een fruitmarkt in bedugul, naar t bratanmeer waar de tempel ulun danu staat. En naar de tweelingmeren buyan en tamblingan. Oh ja. En nog een jungle trekking van 2 uur en daarna nog een uur met de kajak om een meer over te steken. Dus druk dagje morgen! Maar wel weer veel mooie dingen zien hoop ik!